Ozlemsvr Bir şey sormak istiyorum arkadaşlar. Bebeğin bir iki hafta önden gitmesi döllenme ile mi alakalı yoksa gelişimi ile mi.? Doktora sormayı unuttum kusura bakmayın.. Şimdiden teşekkürler 😊