Arkadaşlar merhaba, ilk gebeliğimde takiplerinizi asv yaşam hastanesinde İsmail Semih Şahin yapmıştı, doğumu kepez devlette yapmıştım. Şimdi ikinci gebeliğim ben Semih Beyden çok memnun olduğum için asv yaşam ile doğum paketi anlaşması yapmıştım bu sefer. Ama maalesef bugün Semih Beyin hastaneden ayrıldığını öğrendim. Şuan asv yaşam ’da Mehmet Öztürkmen var fakat ne ben ne de çevremden hiç kimsenin bu Dr hakkında bilgisi yok 😔 giden, tanıyan varsa bilgi aktarımı sağlayabilir misiniz ? Paket içerisinde herhangi yaşam hastanesinde farklı bir Dr a da geçiş yapabileceği bilgi var ama benim için en uygun hastane asv yaşam, ama yine de opera yaşam, lara yaşam da da önerebileceğiniz Dr varsa tavsiyenize açığım 😇