Essrakk Merhabalar, doğumuma iki haftadan az bir zaman var. Emzirme döneminde ağrılı sızılı olayları yaşamamak için şimdiden krem sürüp gümüş kapak takmam mı gerekiyor yoksa doğumdan sonra mı olmalı ? Siz Nasıl önlem aldınız bunun için
_mommz Essrakk gebe okuluna gidiyorum böyle birsey yok dedi ebe aksine erken doğumu tetikler dedi yanlış emzirme den olurmuş göğüs yaraları sizinde bilginiz olsun 🌸
EsraNefes Essrakk Emzirirken ğöğüs ucunuzu değil göğüsün kahverengi kısmının tamamını vermeniz gerekiyor. Göğüs ucu yaraları emzirme esnasında kahverengi kısmın değil sadece göğüs ucunun verilmesinden kaynaklanıyor. Emzirmeye başlamadan üstünüzde birdamla göğüs ucunuza sürüyorsunuz emzirme bittiktwn sonra bir soru yaşamamak için yine bir damla üstünüzü göğüs ucunuza sürüyorsunuz
Essrakk _mommz bunu duydum ama bir ay önceden nemlendirmeye başlamalısınız yazanlarda var o yüzden kararsız kaldım
Sabrusebat Benim göğüs ucum kurumuş pul pul olmuştu daha altıncı yedinci ayda. O yüzden 34. hafta falan başladım kreme, o kuruluk gitti normale döndü. İnş böyle sorunlar yaşamayız çok zormuş okuduguma göre 😔
Essrakk EsraNefes buna ilk doğumumda çok dikkat etmiştim ama her türlü o yaralanma başıma gelmişti. Önceden önlem alınabilir mi diye bir umut işte 🙂