Benimcanimoglum_55 6 haftalık hamileyim. İki gündür karnımda ağrı var öyle şiddetli değil ama beni tedirgin ediyor normal mi acaba
birmucize1 Benimcanimoglum_55 ilk haftalarda adet olcakmis gibi sanxilar oluyordu bendede doktorum normal demisti
Benimcanimoglum_55 birmucize1 evet öyle de oluyor ama mide ağrısı gibi karnıma doğru sürekli bi ağrı da var
YldrmNUR Benimcanimoglum_55 sarı akıntı enfeksiyon olabilir. Kontrole gittiğinizde bi idrar verin idrar yolu enfk olabilir
Lagertha_ Benimcanimoglum_55 aile hekiminde idrar tahlili verin enfeksiyon olabilir. 1500 üzeri kese gözükür. Değeriniz iki günde bir iki katına çıkar
Benimcanimoglum_55 Beta hgc 1000 çıktı doktor ultrason da gözükmez dedi kaç haftalıkken gözüküyor ultrasonda
Benimcanimoglum_55 Lagertha_ 10 gün sonra gel dedi ama ben pazartesi gidicem hem tahlilleri göstericem hem de keseyi görmek istiyorum.. birde karnımda ağrı var o beni endişelendiriyor