elifdiyorkii Benim ikinci doğumum olacak, küçük de aldım büyük de. İlk bebeğimi 2 sene emzirdim, ama doğumdan hemen sonra sütüm gelmediği için mama kullandık, 1 ay kadar mama+meme şeklinde devam ettik ve daha sonra sütüm yeterli geldiği için bıraktık mamayı. 1 ay kaşıkla besleyemezdim diye düşünüyorum. Ayrıca evet 6. aydan sonra su da verebiliyorsunuz yani bir kenarda durmuyor o biberonlar. Siz yine de şimdilik küçük olandan alın, belki hemen sütünüz gelir hiç gerek kalmaz kullanmaya 😊