Badem089 canım kasılma denilen şey bebegin bi yere toplanması
Mesela benim kasılmalarım 20 li haftalardayken başladı
Kasılma olunca karnım çap durur, karnının bi tarafı diger tarafa göre şiş durur ,biraz agrı verir,nefes almakta zorlanırsın sol tarafına yatınca da düzelir dagılır
Bu sebepten ben hastaneye gittigimde söyledim sancı olarak çıkmıştı serum vermişlerdi
Ve şu an bende de oluyor kasılma 😏 nefes zor alıyorum 37+6 haftalık gebeyim bende