Yellowdaisy en sevdiğim isim🥹😍 tek başına çok daha güzel bence
O kadar zormuş ki kız ismi bulup karar vermek en güzelini en özelini istiyor insan
Kızım olsaydı bende Leyla düşünüyordım tek başına. Bence çok güzel
Yellowdaisy bence Leyla çok güzel bir isim tek başına da çok güzel 🥰
Kızım olsaydı adını Leyla Ada koyacaktim 🌸