ZeyHus33 bende 4 gune 12. Haftayı doldurcam maalesef erken dönemde çıkan gebelik sekeri beni zorluyor onun dışında sorun yok çok şükür bize doktor fetal dna önerdi pazartesi onu yaptiricaz insaplah hersey yolundadır heyecanla bekliyoruz benim ikimci ama ileten hiç farkı olmuyormuş valla aynı geyecan aynı korkular 🤲