Edaa01 Emrealtay canım senin 100 de 100 erkek çünkü nubu yukarı doğru doktora gittiginde kesin beli olur kız gibi degil nubu doktorumun dedigine göre kızların aşagıya dogru ve 3 cizgi belli olacak şekilde oluyormuş
eso14 Emrealtay nub teorisi mi ne varmış az önce karşıma çıktı sosyal medyadan incelemiştim erkeğe benzettim bacım😂 yani pek anlamam böyle şeylerden ama
Emrealtay eso14 hahah tamam canm tesekkurler bı tane oğlum var kız istiyorum tabi önce sağlıklı olsin 💞🥳
Nesli46 Emrealtay bence kız canım benimki erkek ben pek erkeğe benzetemedim kemik yapısı kıza daha çok benziyor
Emrealtay Ebrar_65 kız ben sana yine atmışım foto büyük ihtimalle kız yazmışsın salliyonuz mu kafadan yoksa 🤣🤣🤣🤣