Kızlar ben kişisel gelişim kursunda öğretmenim doğumum Ağustos ayına denk geliyor doğumdan önce en az 90 gün sigorta yatmasi mi gerekiyor ve doğumdan sonra sigortanin yatmaya devam etmesi mi gerekiyor?
Yani ben Haziranda rapor alsam doğumdan sonra iki ay iznim oluyor para alabilmem için sigortanın devam etmesi mi gerekiyor?