Bence normal haftadan haftaya azalıyor, en güzeli 20′li haftalar sonu 30′lu haftalar başı. O dönemde çok hareketli oluyor. Sonra zorlaşıyor. Benim de çok azaldı 38. haftadayizm bazen kaygılaniyorum ama arada topluyor kendini, bir tekme atıyor veya hıçkırık gibi solunum hareketi yapıyor şükür 🤲