Kızlar benim bebeğim normalde baya hareketli ama ara sıra 1 gün hissetmediğim oluyordu 23 haftalık şuan ama 2 gündür o kadar az hareket ediyor ki dün akşama kadar hiç hareket yoktu akşam bi kaç kere tekmeledi bugün yine hareket yok çikolata yiyorum soluma yatıyorum ama azaldı baya neden acaba çok korkuyorum daha yeni kontrolüm vardı gayet sağlıklıydı ama çok tedirgin oldum