Yani ömrümce sol dişlerimde hic agrı bisey olmadı bir gece ansızın dişimin agrısına uyandım saka gibi valla 15. Haftalarda sag dişime gecici dolgu yaptırdım tam gecti die sevinirken smdi burası cıktı. İltihap almıs belli gitsem ilac fln verrler mi yani bu haftada basına gelenler yazsın lütfen 3 hafta idare edebilecek gibi deilim duramıyorum🤦🏻♀️