Meyranas Mayaaa34 bn kolumda kullanmıştım gebeliğimde sağlık ocağı vururdu hafta içi hafta sonu hastane
mimar_anne Mayaaa34 göbek bacak karışık vuruyorum günlere dağıtarak en azından biraz hafiflemiş oluyor 2-3 gün geçince
Mnktrtamnk Mayaaa34 karından sonra kola geçtim kol rahat oluyor benim bacağım aşırı acıdı her türlü denedim
Mayaaa34 GlyEylul gobegim cok aciyor ve sertlesti artik ignenin icinde ilacin yarisi icinde kaliyodu havaya sıkınca cikiyodu bugun bacagima yapinca butun hepsi gitti saglik ocagindaki ebe bacaga gec artik dedi o yuzden gectim🤷🏻♀️
Mekklc 35 haftalığız ve ilk kullanmayan başladığımdan itibaren göbekten vuruyorum . Şu an heryer mosmor ama kolum acıyor bacağa da güvenemiyorum o yüzden göbekten devam
Yeni1gebelikkk Ben koldan vuruyorum,bacağı hiç denemedim çok acıyor bana göre ,göbekte aşırı çok ağrıyor ona dayanamıyorum,sürekli koldan vuruyorum yer kalmadı
1palyaco Mayaaa34 10.haftaya kadar bir gün göbeğimin sağ tarafından bir gün sol tarafından kendim yapıyordum ama biraz zayıf olduğumdan göbeğim erken çıktı gerginleşti oyüzden artık eşim kolumdan yapıyor yine sağ ve sol değişimli.
Mayaaa34 Meyranas haksizlik etmeyin kendinize bak cogu kisi yapiyoruz yapamasak bizde yapamayiz ben igneyi aldim eve geldim hemen eczacinin tarif ettigi gibi yapdim hic saglik ocagina gitmedim yoksa kendim yapamazdim bi kere cesaret edin devami gelir 9 ay cok yorar sizi
GamzeTopluKk Göbektrn yaptım tüm ilk gebeliğim boyunca , bu gebeliğim de göbekten başlayıp bscaga geçtim o daha rahat geldi bana
Meyranas Mayaaa34 ilk gebelik te kullandım şuan ikinci gebelik daha onu kullanacak bi sorun çıkmadı karşıma bakalm ilkinde kullanmamın sebebi de tansiyon du