seerappp büyüyen beşikler çok kullanışlı değil diye duydum yani şöyle çocuk büyüdüğünde en kısmı beşik kadar kalıyor boyu uzuyor sadece genel olarak küçük oluyormuş yani tekrar yatak almak gerekiyor ben yavrulu montessori yaptırıyorum şu an da anne yanı beşiği aldım ondan yatağa geçireceğim direkt inşallah alışana kadar da belki yavru kısmında biz yatarız eşimle