Nur7536 tugcesakzci genelde aktif olduğu için saymıyordum her uzandığımda hareket ediyordu ama dünden beri uzandığım halde aktif değil sabahtan beri takip ediyorum sabah 3 4 kere oynadı ama bir kaç saatir yine birşey yok dün kendimi çok yordum ondan mı oldu acaba
tugcesakzci Nur7536 yani her gün sabah ve akşam saymanız gerekiyor bebeğin de minimum 10 kez hareket etmesi gerekiyor. Doktorum bana 10 un altında kalırsa hastaneye gel demişti. 36+4 olduk hala sayıyorum. Çikolata vs yiyin hareket etmezse acile gidersiniz