worin Kızlar 29-30. hafta gibi bebeğim doğum pozisyonuna geçmişti.. Dün doktorum kafası tekrar yukarda dedi.. -.- Bunu benim gibi yaşıyan var mı, yaşadıysanız bebek tekrar doğum pozisyonuna döndü mü sizde.. Ve nezmn??