ulku_9797 Kızlar selam 5 ocakta aşılama yaptırdım bugün erken genelik testi yapsam çıkar mı olsa bile :( yoksa çok mu erken
yuksell07 ulku_9797 çıkar ama ovistrelle yaptirdin ya onun pozitifliği o gorursun 10. Günden sonra yap
yilanbasmedusa ulku_9797 merhaba, gonal-f ve Ovitrelle’e bakarsanız yan etkilerinde 10 gün içinde yalancı gebelik gösterme gibi yan etkileri mevcut. Belirtiler de aynı şekilde ilaçlardan kaynaklı. O yüzden 10 gün mutlaka beklemek gerekiyor.
Umutlabekleyis ulku_9797 cıkmaz canım daha cok cok erken mümkün değil. Bende 1 ocakda yaptım senin gbi dayanamayıp kac tane yaptım negatif :D yapma hic moralini bozma birde catlatma ignesinin etkisi gecmez yalancı pozitif görürsün
papatyaolsun Erken olur 14 gün geçsin öyle yap. Ben de dün aşılama oldum. 26sına yapcam, zaten tam da adet günüme denk geliyor