Daha adete 12 gün var diyorsunuz test yapmaya kalkıyorsunuz, yerleşme kanaması diyorsunuz🤦🏼♀️ her postunuza yazıyorum biraz sakin olman lazım. Sen Allah tarafından başına büyük bi bela alıcaksın, çok kurcalıyorsun çok üstüne düşüyosun, sınanıcaksın haberin olsun. Nasip olmuyorsa demek ki 1 tane çocuğun olucak neyini anlamıyorsun, yada ne için diretiyorsun bu kadar Allah nasip etmiş bi tane vermiş, şükret ara ver biraz, o kadar çocuğu olmayan var