Lutulut İki isim çok zor Kaan tek başına güzel bir isim. Moda oldu herkes ikinciyi arıyor. Ben iki isimliyim ikisi de güzel ama çok zorluyor.
Nazlimom Hayatatli309 oğluma 2 isim koyduk 2. Yi söylemiyoruz boşuna koymuşuz Asil ege adı Asil diyoruz bence tek isim daha mantıklıymış