Ay benim de çarşamba günü hafif hafif boğaz ve kulak ağrısıyla başladı parol içince hafifliyordu. Cumadan beri burnum akmaya tıkanmaya başladı vücudum kırılıyor ağrıdan. Acilde serum taktılar cuma akşamı ama hiç etki etmedi. Geceleri uyuyamıyorum sabah kalkınca felaket kötü her yerim tıkanmış oluyor gün içinde biraz daha iyi. Ateşim yok ama sanırım nezle benimki. Paroldan başka bi şey de vermediler zaten. Kendi kendime meyve sıkıp tavuk suyu çorba ıhlamur vs düzelmeye çalışıyorum