Tokluk biraz yüksek sınır 120 zaten açlık şekerinde yüksek biraz hergün değilde arada bi iç canım benimde açlık sınırda diyet verdi doktorum 2 ay doğuma kadar kesinlikle şekeri
Yok hayatında dedi 🥲 doğumdan sonra bebekte kalıcı şeker olabiliyormuş çünkü