Zbsbzc1 Gebelıkte burun kanaması yasayan varmı ? Corasprim kullanıyorum bu nedenle mi oluyor doktora soracam siz yaşadınızmı onu merak ettm
gata Zbsbzc1 oksapar ve coraspin kullanıyorum sık sık oluyor bende de doktoruma sordum normal dedi. Kullanmasan da kılcal damarlar gebelikte hassas olduğu için kanama olabiliyormuş
Hulo2105 Zbsbzc1 benim de 2-3 gündür kanıyor ama gece kanıyor sabah sildiğimde geliyor. Normalmış sanırım. Ama oluk oluk değil sürüntü şeklinde geliyor.
esrakayaanit Hulo2105 benim de bu şekilde, sadece gece kanıyor sabah farkediyorum. Doktor normal dedi
Hulo2105 esrakayaanit evet öylemiş ben 8+2 deyim 2 gündür var. Uygulamada anne kısmında ne yazıyorsa hepsini günü gününe yaşıyorum😂orda da diyordu kanama olabilir diye.
esrakayaanit Hulo2105 ya onu ben de yaşıyorum uygulamada burun kanaması diyo ertesi gün burnum kanıyor, duygusal olabilirsiniz diyo akşamına ağlamaya başlıyorum. Öyle deli bir şey 🥲
Eddaa57 Ben kullanmıyorum ama dün bende de baya şiddetli kanadı ama ilerleyen dönemlerde olabiliyor diyolar