Semaatrkz Kızlar öksürük gribe çevirdi afedersiniz balgamlı öksürük oluştu atamıyorum da şiddetli öksürmelerim oluyor çok korkuyorum hem dikişler zarar görecek hem de bebeğime geçecek diye yaşayan oldumu bu durumu sanırım hastanede kaptım 😣
M1907- Semaatrkz bende yaşadım kaç gün oldu hala öksürüğüm geçmedi. Dikişlere zarar vermedi sadece öksürdükçe dikiş yerlerinde acı oluyor. Çok şükür bebeğimede geçmedi.