Ervan kandan kansizlik vb durumlardada boyle seyler olabiliyor ama genelde yediklerinden olur kabiz olup bir kere zorlarsa olusabiliyor bu catlaklar. Sonrasindan korkudan tutmaya basliyor dahada kabiz falan oluyor. Guzelce konusun tutmamasi gerektigini geldigi zaman hemen size haber vermesi gerektigini soyleyin. Sizde her yapip oncesi ve sonrasi bu anestol fito yu elinizde karistirip biraz icinede gelecek sekilde surun sadece distan olmayabilir. Bunu bu surec gecene kadar yapacagini cabucak iyilesecegini falan soyleyin travmatikde bi durum cocuk icin. Sonrasinda kaka tutma vb gibi psikolojik bi sorun haline gelmesin