Zeynepci012 Ocağın birinde vuruldum iğneyi sabah 5 buçukta yaptım acaba varmıdır erken mi yaptım ![https://mutluresim.com/images/2024/01/13/nKXdHF.jpg]
Edaacar-ozkan Zeynepci012 çok hafif bir çizgi bence var bende çatlama iğnesinin 13. Günü test yapmıştım seninkinden az daha belliydi kan ver bugün 😃
Zeyna27 Zeynepci012 canım iğneyi 1 ocakta vuruldun ama muhtemelen 1 gün sonra ilişkiye başladın o yüzden diğer günü 1. Gün. Olarak alırsan 2 Ocak yani 12 gün yapar belki olabilir silik var ama umarım testin yeri değildir
Zeynepci012 naneliseker_ evet ben kendi gözümle daha net görebiliyorum bencede çok erken yaptım sabah 5 buçuk bide sıkışmıştım dedim yapayım
Zeynepci012 Edaacar-ozkan yaaaa inşallah çizgi gittikçe belirginleşiyor anlamadım az önce tekrar baktım 😂
Edaacar-ozkan Zeynepci012 işte böyleydi benim de canım çizgi hemen kan verdim o gün hafta sonu ama devlet acile gidip kan verebilirsin sonuç yarım saat 1 saate çıkar bende kalk hazırlan kan vermeye git🤣😃😃
Edaacar-ozkan Zeynepci012 keşke oruç tutmasaydın tansiyona şekere dikkat et kesinlikle ağır kaldırma iş yapma cok yeni olduğu için düşük teklisinde çok ben 3 ay yattım doktor demişti
Zeynepci012 Edaacar-ozkan 3 gündür orucum dün halim yoktu çok ayakta durdum bugün biraz dinlenerek geçiricem orucumu bende tansiyon düşüklüğüde olabiliyor duphastonda kullanıyorum gece niyetlenmeden önce içtim yattım
Zeynepci012 Hulo2105 çok teşekkür ederim inşallah pazartesi vericem kan vermekten korkuyorum köye gelin geldim ben burdaki sağlık ocağındakiler acıtıyor