AnneBi Selamm, 33 haftalığız ve benkaçta yatarsam yatayım kurulu saat gibi her gece 6bucukta falan uyanıyorum birkac saat sonra anca tekrar uyuyabiliyorum, tek ben mi böyleyim yoksa aynı şeyi yaşayan var mı merak ettim. 🥲
A12_S07 AnneBi 34 haftalıgim bende de aynı şey var hergun uyandıktan sonra yatakta 3 saat debeleniyorum sonra uyuyorum
Deletedmom_87 AnneBi 5 haftalık hamileyim daha erken mi bilmiyorum ama artık geceleri uyuyamıyorum sürekli uyanıyorum yani aslında çok uykucu bir insanım ama artık derin uyuyamıyorum surekli uyanıyorum saatlerce öyle kalıyorum bide çok afedersiniz tuvalete de çok gidiyorum
Mlttm4141 Hamileliğin basindan beri her gece kalkar saatlerce uyuyamam ne zmaana kadar böyle devam edicek bilmiyorum
AnneBi Mlttm4141 sizin kaç haftalık oldu? Benim 20.haftadan falan sonra başladı başlarda her şey çok kolaydı 😅
AnneBi Deletedmom_87 herkesin farklı olabilir tabii ki ama belki sizinki biraz heyecandan olabilir ☺️ ben 20.haftaya kadar falan hayatımda hiç uyumadığım kadar uyumuştum 😂😂
Deletedmom_87 AnneBi aynen olabilir ama benim belim ve kasıklarımda çok ağrıyor özellikle geceleri ondan da olabilir