3bebekannesiii bende ilk haftalarımda mide bulantısı çekmiştim sonra geçmişti
Sonra 20,21 hafta arası bi geldi uyku dahi uyuyamadım lokma yiyemedim en son acile gittim bi serum bide mide bulantısı ilacı verdiler ama banamısın demedi bir hafta mahvoldum resmen ayağa kalkamadım
Tahminimce bebek artık daha fazla yukarı çıkıyo mide tamamen sıkışıyo bence bundan kaynaklı benim o mide bulantısı döneminden sonra karnım birden belirdi çünkü geçer umarım cidden istifra insanı mahvediyo