Damla92 tesekkur ederim atlattik cok sukur 1 hafta sonra 2 aylik olucaz allah izin verirse 🤗 benim butun sezeryanlarim kolay gecti cok sukur sadece gaz cikaramadim genelde cok kolay olurdu oda lavman yapildi , evdede yanimda kimsenin kalmasini istemedim tek basima hallettim herseyi. tek sorun 1 yasinda bebegim vardi o biraz zorladi alisinca bebege onuda atlattik cok sukur . Sadece emzirirken surekli birakmami kucagima almamami istedi sanirim aglamalarindan ve elimi tutmasindan anlasiliyordu o yuzden pek emziremedim mamaya gecis yaptik 😌 allaha cok sukur korktugum gibi olmadi 4 cocuklu hayata kolay adapte olduk😂