kızlar belki beni hatirlayan vardır.kasımda kürtaj olmuştum. o günler çok kötüydü Allah kimseye yaşatmasin. Tekrar nasip etti Allahım az önce beta hcg sonucum cıktı ve çok şükür pozitif ♡ umarım bu yavruma sağlıkla kavuşurum. kim nerde evlat için yalvarıyorsa kucağı boş kalmasın kimse evladıyla sinanmasin. kızlar kürtaj olduğumda burda bir başlık açmıştım söylenenler içime su serpmişti ben teselliyi burada sizden buldum Allah hepinizden razı olsun deneyimlerinizi paylaştınız siz olmasanız bu platform olmasa bu kadar çabuk toparlayamazdım iyi ki varsınız. 🙏🌸