16+3 haftalık hamileyim son bi kaç gündür karnımın alt kısmında gerilme kasılma tarzı tuaf bir his oluyor birde idrara sıkışık hissi gibi özellikle ayaktayken beni cok zorluyor bir hafta önce kontrolde doktorum olumsuz hiç birşey dememişti ama şuan biraz korkuyorum açıkcası normal midir yaşayan varmı ve neden olur tecrübelerinize ihtiyacım var.