18+2 deyim bu gün. 17. Haftamda doktorum karnımın çok kasılıp kasılmadığını sordu ultrasona koyar koymaz 😬 ben de evet geceleri uyuyamıyorum dönüp duruyorum şişiriyor kendini karnımı itiyor vs dedim. Bebek yan duruyor bak dedi bende endişelendim kötü bir şey mi diye şimdilik değil dedi cinsiyeti kesin kız dedi bir de doğuma yakın pozisyon değiştirir daha çok merak etme dedi ama artık o son bir haftadır da cidden çok hareketli kız bebesi diye seviniyordum bu şimdiden canımıza okuyacak gibi 😂 var mı bebeği hareketli olan yan duran işine gelince öne eğilen ya da böyle doğum yApmış birileri ablalarım akıl verin 🥹❤️