Öncelikle merhaba herkese transferimin 7 günü evde test yaptım çıkmadı. Daha sonra bugün 10. Günümdü 2 gündür hafif hafif kanama oluyor koyu değil rengi ama oluyor işte bnde tedirgin oldum evdeki testte de çıkmayınca korkup kan verdim sonuç negatif çıktı. Kanama hafif hafif ara ara devam ediyor. Doktorun önerisine göre pazartesi testi yapmam gerekiyordu 5. Gün embriyosu bu arada tüp bebek yapıldı benim gibi olupta hamile olan var mı kendimi çok kötü ve bitkin hissediyorum bu testten sonra 🥹🥹