Ben 33 haftamdayım 4. Ayda fln aldım hep gerekli olan şeyleri ama bence en önemlileri
Ateşölçer
Nem ısı ölçer
Biberon (lansinoh aldım meme reddi yaşamamış kullananlar)
Islak mendil stokladım 2.1 tl olan 😂
Emzik
Bebek bakım çantası sürekli zam geliyor onuda erkenden aldım dursun
Bebek arabası ( puset 6 aylığa madar kullanıyomuşuz )
Zıbınları sonraya bırakın derim çünkü hediye de geliyor :)
Kendin için ise :
Pijama takımı
Emzirme sütyeni
Lohusa pedi
Geniş iç çamaşırı ben biraz fazla kilo aldım 🥲