Merhaba hanımlar bi kaç sorularım var
1-eşimle birlikte 2-3 de birlikte oldum ve 7 sinde
2-reglim düzenli normalde hep uygulama tarihine göre olurum bu ay normalde ayın 10 da olmam gerekliydi 4. Gün bugün
Dün kaset gebelik testi yaptım negatif di acaba erkenmi yaptım ne yapmam gerikiyor
3-bel ağrım var çok hafif her zaman ağrırdı
4 her hangi bir akıntı da yok hatta hiç yani
Bana akıl filir verebilirmisiniz şimdiden teşekkür ediyorum Kabızlık da var