Nasıl geçiyor kızlar ben çok zorlanıyorum ikinci hamilelgim bu oğlumda böyle bişey yaşadığımı hiç bilmiyorum o kadar can acıtıyor ki tekmeleri ve dönmeleri bazen sıçratiyo beni ve akşam olunca karnım felaket geriliyo kocaman oluyo sabah hiç belli olmuyo bile.buda bana nefes darlığı yapıyor. Aslında hiç oturan biri değilim hep ayaktayım sanırım o yüzden kasılma yaşıyorum. Bu arada bu kız olacak inşallah 😃