Cokkie4820 Bugün 34 haftalık oldum. Bir an önce artık doğmasını istiyorum zaman geçmiyor. Gün geçtikçe heyecanım da artıyor. Her iki tarafında ilk torunu herkes çok heyecanlı onlar heyecan yaptıkça ben daha çok yapıyorum.
Ayseyllmz Cokkie4820 en son byle dedim erken doğum yaptım 34+4de 1 hafta kuvezde kaldı .. lütfen hayırlı konuşun yoksa laf gelişi söylediğiniz şey çok üzüyor insani ,🤧🤧
Esrtgb Sedefomur1 sancım sanırım benm var ama gitmiyorum nişan gelmedi su gelmedi diye takip ediyorum kendimi nasıl sancı sızde olan dayanılmaz bısey mıydı
Cokkie4820 Esrtgb benim de ağrılarım kasılmalarım oluyor bende gitmiyorum. Hatta bebek bir yerde toplanıyor o taraf yamuk duruyor elimle ovunca rahatlıyor. Bu su nişan ne onları da anlamıyorum. 😟
Sedefomur1 Esrtgb öğlen ikide başladı dinlendim duş aldım falan ama geçmedi aksine iyice arttı bana kalsa ben daha beklicektim eşim çok panik yaptı geldik akşam 7 de yatışım yapıldı ciğer geliştirici iğne yapıldı yine 29 haftada yine hastaneye yatmıştım sancidan dolayı
Esrtgb Cokkie4820 aynı durumdayım bır yere yıgılıyo ara ara sancı kasılma hatta nefesim kesiliyor ama biraz daha net bısey beklıyorum hast gitmek ıcın
Cokkie4820 Esrtgb 1 hafta sonra randevum o zamanı bekliyorum bakalım hayırlısı normal doğum düşünüyorum nasip olursa ama sezeryan da olur fark etmez arasında 1 2 hafta oynuyor diye de sezeryana kaymıyor değil aklım bir an önce doğsun diye 😂