Asimommm 19 haftalık hamileyim. 2gündür çok yoruluyorum. Şuan belim çok ağrıo ve karnıma ufak ağrılar girip çıkıyo. Dha önce sezaryen doğum yaptığım için doğum sancısını bilmiyorum. Eşim de evde yok kçük çocuğum var hasteneye gidemiyorum şuan. Anca yarın gidebilirim. Ciddi bişey olablirmi bu bel ağrısı ve karın ağrısı?? Yoksa yorulduğum için mi sadece???
Yalinn8 Asimommm cinsiyetle hic alakasi yok bu agrilarin allah askina inanmayin, hepimiz yasiyoruz benzer agrilar, yoruldugunuz icindir biyuk ihtimalle ama dr a gorunseniz daha da rahatlarsiniz tabi
Asimommm Neslimm 10+4 den 16 haftaya kdar hep erkek ddi doktorum. Ama snra kız dedi. Şuan bende bilemiyorum. Erkek olablir mi acaba🤔
Neslimm Asimommm bu hafta bidaha git canım banada kız dedi 12 haftalıkken 15te erkek bu erkek dedi bidaha gidicm bu hafta
Asimommm Neslimm başka bi doktor erkek bebeğin testisleri inmezse kız gbi görünür demişti. Olablir mi acaba ya
Asimommm Yalinn8 yarın mutlaka gidicem ama şuan gidemiyorum malesef. İçim içimi yiyo ciddi bişey olablirmi die
Yalinn8 Asimommm cok agri yoksa ya da kanama yoksa sanmiyorum, 27 yiz inan bikac gundur belim ve karnim bi tik fazla agriyor ama olabilir die hareketlerini de hissediyorum die uzerinde durmuyorum,yarin git gorun rahatlicaksin