Cinsiyet öğrendiğimden beri herkes erkek mi aman Allah kolaylık versin, erkek çok zor, erkek asla durmuyor, kız bir başka vs vs . Böyle laflar ediyor. Herkese ağzının payını veriyorum ama neden böyle saçma bir algı var, her bebek bir değildir yani bunu cinsiyete indirgemek, videolar atmak nedir…