HabibeKarakaya Kızlar 17 haftaya girdim bugün ilk defa bel ve aşırı karın ağrısı yaşıyorum aynısını yaşayan varmı normal mı istemsizce evham yapıyorum bende
Asel_11 HabibeKarakaya bende aynı haftadayim karın agrisi değil ama 2 gündür belim çok ağriyo nedense