36+4teyim şuan. Geçen hafta kontrole gidince 37+4te çatı muayenesine geldi dedi doktor ve doğum için yapılan egzersizlere başlamamı söyledi, ben de vakti geldi diye düşünüp 3-5 tane yemeye başladım 😂 Dün ananas da yedim ananas suyu da içtim, dünya varmış yaa çok özlemişim valla 😂