birmucize1 Yarenfurkan valla yapiyorsa benim bebe yandi 🤣 ogrendigimden belli tek sevdigim meyve diyebilirim her hafta alip yiyorum
asell13 Yarenfurkan ben sürekli yiyorum niye leke yapsın normal bi meyve oda inanmayın böyle şeylere 🥰
shlmv22 Yarenfurkan ben kızıma hamileyken çok yedim çok şükür leke yok hurafe böyle şeyler bence inanmayın ayrıca hamilelikte çilek çok faydalı ☺️
Gamzeaydin13 Yarenfurkan ben oğlumda çok yerdim çilek sürekli aşerirdim pudra şekerine banıp hiç bi yerinde leke olmadı
asell13 Yarenfurkan kız yok ye gitsn 😂 ben sürekli manavdan alıyorum gören teyzeler heöen geliyor kızın olacak dimi kızların hamileliğin çilek pek sevilir diyolar 😅 hiç leke olur vs duymadım ye gitsin boşver
asetonluoje Yarenfurkan of bunlar ne saçma inanışlar diyordum oğlumda çok çilek yedim. Gerçekten de kırmızı doğum lekesi var