babymomy_ acı eşiğiniz yüksekmiş sanırım ben biraz korkuyorum bugün erken doğum riski için ciğer geliştirici ve progestan yaptılar ama şimdi yine ufak ufak kasılmalarım geliyo yani çok etkili olmadı sanırım bide ben çok çok yürüdüm yani gebelik başından beri acaba bi katkısı olur mu doğuma 🫣