Mehlika26 Kızlar geçen hafta ultrasona girdim bebiş uyuyordu sanırım hareket etmedi pek ayaklarını oynattı biraz sabah tekrardan gideceğim bebeği tabiri caizse coşturan yiyecek ya da içecek bir şey var mı 😀😀 hareket ederken görmeyi çok istiyorum çünkü 💜
Nur5516 Mehlika26 yüzde 99 istersen vişne suyu ve çikolata kesin çözüm 😄bide kahvaltı yapın aç olmayın
susaMom_ Nur5516 16. Hafta için kontrole gideceğim bende 3lü tarama da yapilabilir ultrasonda da hareketlensin istiyorum ama aç mi gideyim tok mu sonucta kan isteyebilir
beyhan3678 Mehlika26 çikolata ve meyve suyu gümbür gümbür hareket ediyor doktor bile dedi ki bebeğin çok hareketli😅😅 cinsiyet de gösterdi muayene olmadan önce yiyin
Mehlika26 asell13 valla alarm kurdum evden çıkmadan sert bir kahve hastaneye yakın 2 ufak paket vişne suyu çikolata yemeyi düşünüyorum Allah nasip ederse inşALLAH VAR Mİ BAŞKA ÖNERİSİ OLAN 😀😀 yarın bunları deneyip ultrasona gireyim deneyimlerimi söylerim çünkü geçen gittim poposunu dönmüş uyuyordu hahaha
asell13 Mehlika26 khvaltınıda yap canım aç oluncada oynamıyolar. Bende biraz açtım baktım tık yok bişeler atıştırdım oynamaya başladı 😅
Pamuk Mehlika26 Riskli gebeligimden dolayi her hafta gidiyorum.Her hafta gitmeme rağmen cinsiyeti bile 19. Hafta da zorla ogrendim😂 İşin ilginci yukarı da yazanların hepsini yedim içtim olmadi bisey yiyemeden ac gitmiştim gösterdi 🥴 Hatta bugün de açlıktan sünmüş şekil de gittim ilk kez yüzünü gördük 🙈