Maral2024 selamlar 13 Ekimde kürtaj oldum doktorum kontrol etti sonrasında düzgün görünüyordu her şey, 2-3 ay bekleyelim kalmak istediğinden bir ay önce de tekrar gel test isteyeceğim dedi. 10 kasımda regl oldum normal kanama geçirdim, ve o ay denedik. 18 aralıkta kan verdim 7800 beta hcg ile kontrole gittim her şey güzel ancak önceki bebek 8. Haftada kendi kendine yok olduğu ve kese büyümeye devam ettiği için bir gen testi istedi. Trombofili 6’lı panel testin adı, ne olur diye sordum vücudun bebeği yara gibi görüp pıhtı atması ve gebeliği sonlandırmasıymış, hemen o hafta progestan ve bebe aspirini başladık zaten testi verdim çok düşük derecede çıktı pıhtı atması genlerimde, iğneli tedaviye başlamadık, ancak 32. Haftaya kadar ilaçlara devam. Eğer böyle bir hikayen varsa kürtajda aklında olsun doktoruna danışabilirsin, umarım gönlüne göre olur her şey 🙏🏻