Mervenr00 Eskişehirde oturuyorum ben ilk gebeliğimde yunus emre de doğurmuştm ama şehir hastanesini öneriyorlar genelde bende fazla gitmediğm için doktorlarıni vs.bilmiyorum..titizlik olarak, doktor, davranış,imkanlar vs. Hangi hastaneyi önerirsinz
Halimenur26 Mervenr00 bende çok merak ediyorum bu soruları inş iyii insanalar çıkar karsımıza ilk kızım özel ümit yaptım çok memnundum dilek hoca yapmıştım 2 ci bekliyorum özel gidiyorum kontrol e bi yandan yunus Emre gidiyorum ama ümit suan 24 bin istiyor maalesef çok yüksek tek maaaşlı aile için yunus Emre giden arkadaşlar vardı tavsiye gidiyorum 2 kez gittim bilmiyorum inş güzel sonuç alırız insan korkuyor🙈 ebeler nasıl bilmiyorum gece gündüz doğum telaşı kızım var arkada derken endişe çok
Mervenr00 Halimenur26 ama doktorda giriyor doğuma bir tane mutlaka bulunuyor o gün hangi nöbetçi doktor varsa o giriyor☺️
Halimenur26 Mervenr00 hadi bakalm rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın hepimizin kolay geçsin hemencecik doğsun minikler 🙃 nekadrlıksızn
Babyismama Bende ümit hastanesi dilek hanımda yapacağım inşallah 🙏 şehirde de Tuğba yuvanç ve eşi varmış onlar çok iyi diyorlar onların ismini çok duydum
Halimenur26 Mervenr00 sen benden az daha ben 30 hafta girdim 🙃ikinci olunca daha hızlı geçiyor sanki r
Busy Halimenur26 ben De dilek hocaya takipliyim de . Mesela mesai dışında gece falan doğum başlayınca hemen geliyor mu hastaneye ? Biz mi arıyoruz hastane mi arıyor hocayı
Halimenur26 Busy benm doğum akşam oldu ebe hemşire hepsi takip ediyor korkmayın tatbiki doğum giriyor o yaptryor benm 8-9 mu neydi geldi gitti kontrol etti doğum anı kadr gitmedi özeller bu yüzden iyi
Halimenur26 Busy yani doğum olasıya ilgileniyor mesai dışında olsa bile ebeler ilk bakar sonra dilek hoca gelir yani endişe olmasın