Bugun kalp atımını duymak için dra gittik regle göre 6+5 olmam lazım fakat 6+1 olarak ultrason da çıktı kalp atım hızı 115 çıktı sizce iyi mi dr haftaya tekrar gel kalp atımının daha güçlü olması gerekiyor dedi korktum açıkcası sizce kalp atımı normal mi?