Kızlar ben 36+5 haftalık gebeyim 4 gün önce kontrole gittim ama doktor ultrasonyondan bakmadı sordum bu hafta ve sonraki haftalarda bakılmadığını söyledi bende en son 30 haftalıkken gitmiştim şimdide bebeğin gelişimini suyunu doğum pozisyonu alıp almadığını falan merak ediyorum napmam gerekiyor hiç bakmicağını söyledi sadece nst çekti haftaya tekrar nst için gel dedi başka doktor için randövü aldım bakarmı acaba