Beriyytann aynen oyle herkesin bir fikri var aradirmaya kalkiyorum ama kime desem tanidiklara hicbisey olmuyor hamilelikde normal diyorlar yani eksi mayali tam bugday ekmegi yiyorum esim yarim saatlik yola gidip alip gelir diyetisyenim gunde 6 dilim verdi ama ben sadece kahvaltida bir dilim yerim ekmeksiz doymam diyenlerdendendim ama alisinca yenmiyir doyuluyor 5 haftalikken ogrendim hamile kaldigimi sonra hemen diyetisyenle ilerledim yani inanilmaz dikkat ediyorum bakalim ins kisa surede atlatilir cok tesekkurler uzun olsun okurum ben skinti yok her fikre acigim💕💕😊😊