Kubratntklu adetime 10 gün kala pembe sıvı şeklinde leke geldi aynı gün içinde kahverengiye döndü 3 gün sürdü ertesi gün hastaneye gittim testim 1.20 negatif çıktı adet günümü bekledim 3 gün gecikti evde yaptığım test pozitif çıktı sonraki gün tekrar hastanede test verdim sonuç 801 pozitif 🥰 5. Haftadan beri kahverengi lekelenme yaşıyorum şuan 7+1 deyiz hala devam ediyor progestan kullanıyorum umarım atlatırım bu süreci